Vrácení a reklamace

Reklamace zboží

Pokud na produktu objevíte jakoukoli vadu, dejte mi vědět co nejdříve.

  • Reklamaci vyřídím nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

  • Vadu odstraním opravou, výměnou za nový kus, nebo vám vrátím peníze.

  • O přijetí a výsledku reklamace vás budu informovat písemně.

Postup reklamace:

  1. Vyplňte reklamační formulář Odstoupeni od smlouvy/Reklamace

  2. Zabalte produkt pečlivě do vhodného obalu, ideálně voděodolného.

  3. Balík předejte na nejbližší pobočce Zásilkovny.

  4. Reklamaci vyřešíme co nejdříve a budeme vás informovat o výsledku.

Vrácení zboží bez udání důvodu

  • Zakázkově šité produkty (např. hnízdečka, sady dle vašeho výběru) jsou vyráběny na míru.
    Podle § 1837 občanského zákoníku u těchto produktů není možné odstoupit od smlouvy do 14 dnů.

  • Ostatní produkty je možné vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.

Jak postupovat při vrácení zboží do 14 dnů

  1. Informujte nás e-mailem o odstoupení od smlouvy.

  2. Zboží následně odešlete zpět na naši adresu.

  3. Původní obal není podmínkou, doporučuji jej však použít, aby nedošlo k poškození při přepravě.

Stav vráceného zboží

  • Zboží můžete vyzkoušet v rozsahu obvyklém při nákupu v kamenné prodejně.

  • Pokud bude zboží vráceno poškozené, znečištěné nebo používané nad rámec běžného vyzkoušení, vyhrazuji si právo přiměřeně snížit vracenou částku odpovídající snížení hodnoty výrobku.

Vrácení peněz

  • Peníze zašlu zpět nejpozději do 14 dnů od odstoupení.

  • Částku vrátím až po doručení zboží a kontrole.