Vrácení a reklamace
Reklamace zboží
Pokud na produktu objevíte jakoukoli vadu, dejte mi vědět co nejdříve.
-
Reklamaci vyřídím nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
-
Vadu odstraním opravou, výměnou za nový kus, nebo vám vrátím peníze.
-
O přijetí a výsledku reklamace vás budu informovat písemně.
Postup reklamace:
-
Vyplňte reklamační formulář Odstoupeni od smlouvy/Reklamace
-
Zabalte produkt pečlivě do vhodného obalu, ideálně voděodolného.
-
Balík předejte na nejbližší pobočce Zásilkovny.
-
Reklamaci vyřešíme co nejdříve a budeme vás informovat o výsledku.
Vrácení zboží bez udání důvodu
-
Zakázkově šité produkty (např. hnízdečka, sady dle vašeho výběru) jsou vyráběny na míru.
Podle § 1837 občanského zákoníku u těchto produktů není možné odstoupit od smlouvy do 14 dnů. -
Ostatní produkty je možné vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.
Jak postupovat při vrácení zboží do 14 dnů
-
Informujte nás e-mailem o odstoupení od smlouvy.
-
Zboží následně odešlete zpět na naši adresu.
-
Původní obal není podmínkou, doporučuji jej však použít, aby nedošlo k poškození při přepravě.
Stav vráceného zboží
-
Zboží můžete vyzkoušet v rozsahu obvyklém při nákupu v kamenné prodejně.
-
Pokud bude zboží vráceno poškozené, znečištěné nebo používané nad rámec běžného vyzkoušení, vyhrazuji si právo přiměřeně snížit vracenou částku odpovídající snížení hodnoty výrobku.
Vrácení peněz
-
Peníze zašlu zpět nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
-
Částku vrátím až po doručení zboží a kontrole.